De laatste olifant in de kamer. Hoe krijgen we duurzaamheid verkocht?

Terug naar overzicht

Organisatie

Koen Thewissen

Datum & uur

22 april
Van 9:30 tot 16:30

Locatie

Antwerpen

Iedereen heeft de mond vol van duurzaamheid. We lijken intussen allemaal te weten dat we ons gedrag moeten veranderen. En toch blijft échte gedragsverandering uit. Meer nog: een duurzaamheidsverhaal roept soms zelfs weerstand op. Hoe komt dat? Waarom doen slimme mensen domme dingen? En hoe kunnen we daar, met gedragspsychologie als wapen, verandering in brengen?

Koen Thewissen dicht met weareDaniel de kloof tussen de academische en de ‘echte’ wereld. Hij vertelt welke denkfouten écht duurzaam gedrag verhinderen. En hoe we die denkfouten kunnen gebruiken om onze collega’s in de juiste richting te nudgen.

In deze workshop doorloop je samen met Koen de bouwblokken van een communicatiestrategie die mensen écht in beweging krijgt. Je gaat naar huis met een checklist voor effectieve gedragsverandering.

Trainer

Koen Thewissen

Koen Thewissen werkte 10 jaar lang als communicatiestrateeg voor het reclamebureau BBDO in België en China. Hij is oprichter van de Belgian Advertising School. Samen met professor persuasieve communicatie Tim Smits (KU Leuven) zet hij zijn sinds 2015 zijn schouders onder het communicatiebureau weareDaniel.

Prijs

Deze opleiding kost (excl. btw):

  • 395 euro voor leden van vonk
  • 495 euro voor niet-leden

Wil je deelnemen aan deze activiteit en ineens ook lid worden van vonk, dan kun je deelnemen tegen ledenprijs. Vink deze keuze aan in het inschrijvingsformulier. Meer weten over het vonk-lidmaatschap en wat dat voor jou kan betekenen? Klik hier.

Inschrijven

Annuleren kan kosteloos tot 14 dagen voor aanvang van de opleiding. Daarna is het bedrag verschuldigd.
Meer info in onze algemene voorwaarden onderaan deze pagina.