Take 10 met Thomas Brion

In deze aflevering verwelkomen we Thomas Brion van Threon. Hij deed onderzoek naar hoe goed organisaties in de Benelux erin slagen om de strategie te vertalen naar de werkvloer.

Terug naar overzicht

Wat blijkt? Vlaamse organisatie communiceren nog heel top-down over strategiewijzigingen en de managers zijn niet in staat om die verandering mee te begeleiden.

In 10 minuten inzoomen we in op wat speelt op vlak van interne communicatie. Kort en gebald halen we de pieren uit de neus van experten en interne communicatiecollega’s, zodat jij nieuwste trends en interessantste inzichten meekrijgt.

Bekijk hieronder het volledige interview.

Gerelateerde nieuwsberichten

Acht aanbevelingen uit het FEIEA-onderzoek naar het Europese landschap van interne communicatie

Het nieuwste onderzoek van FEIEA schetst een helder beeld van de huidige staat van de interne communicatie binnen organisaties in heel Europa. Het is...
Lees meer

Take 10: “We moeten de balans vinden tussen de digitale en humane connectie”

In deze episode van Take 10 praten we met Kathleen De Smedt, corporate communicatieverantwoordelijke bij Milcobel en voorzitter van...
Lees meer